درباره ...


تاریخ انتشار: 9 بهمن 1397

معرفی قافیه‌یاب برخط هم‌صدا

قافیه‌یاب برخط هم‌صدا منبعی بزرگ از قافیه‌هاست که به کمک شاعران، ترانه‌سرایان و تمام آنهایی که اهل سرودن هستند؛ می‌آید. برای مثال ممکن سراینده شعر نتواند قافیه‌ای مناسب برای مصراعی از شعرش پیدا کند در این چنین مواقعی است که او به فکر منبعی می‌افتد که بتواند قافیه مورد نظر خود را درون آن جستجو کند و اینجاست که به ارزش چنین نرم‌افزاری پی می‌بریم.

قافیه‌یاب برخط هم‌صدا می‌تواند در کسری از ثانیه لیستی از کلمات هم قافیه را با توجه به کلمه یا حروف قافیه برایتان به نمایش بگذارد تا از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

قافیه‌یاب برخط هم‌صدا در حال حاضر، دارای بانک اطلاعاتی با ۱۴۵,۶۱۷ واژه فارسی می‌باشد.

همراهی لغت‌نامه دهخدا با قافیه‌یاب برخط هم‌صدا

برای آنکه شما کاربران گرامی به راحتی بتوانند به معنی کلمات قافیه دسترسی پیدا کنید لغت‌نامه برخط دهخدا را نیز برایتان برنامه‌‌نویسی کردیم و به سایت قافیه‌یاب متصل کردیم.

لغت‌نامۀ برخط دهخدا نرم‌افزاری جامع در شرح و معنی واژگان زبان فارسی است و مشتمل بر ۳۴۷,۶۳۸ واژه می‌باشد. این لغت‌نامه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر مرحوم علی‌اکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرف آن شد.

تقدیر و تشکر

از تمامی کاربرانی که از چند سال گذشته تا به امروز با خرید نسخه اندرویدی قافیه‌یاب هم‌صدا از ما حمایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم چرا که اگر حمایت آن‌ها نبود امیدی هم برای طراحی این سایت وجود نداشت.

توسعه‌دهنده

قافیه‌یاب برخط هم‌صدا توسط آقای جواد احتشامی (احشامیان سابق) دبیر زبان و ادبیات فارسی طراحی و برنامه‌نویسی شده است و تمامی حقوق آن محفوظ می‌باشد.

تماس با ما

قافیه‌یاب برای اندروید

با خرید نسخه اندرویدی قافیه‌یاب از فروشگاه‌های زیر از این پروژه حمایت کنید:

نرم‌افزار فرهنگ عروضی

فرهنگ لغت جامع عروض و قافیه با قابلیت وزن یابی.

دریای سخن

نرم‌افزار دریای سخن کتابخانه‌ای بزرگ و ارزشمند از اشعار و سخنان شاعران گرانقدر ادب فارسی است که به حضور دوستداران شعر و ادب تقدیم می‌داریم.

گنجور

گنجور مجموعه‌ای ارزشمند از سروده‌ها و سخن‌رانی‌های شاعران پارسی‌گوی است که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است. برای مشاهده وب‌سایت گنجور اینجا کلیک کنید.